Politică de rambursări și returnări
Politica noastră de rambursare și returnare durează 14 de zile. Dacă au trecut 14 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei inițiale de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la contact@hainesuperbe.ro
Articole de vânzare
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele de vânzare nu pot fi rambursate.
Schimburile
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la contact@hainesuperbe.ro
Livrare & Returnare
Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la: {adresa fizică}.
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.
Nevoie de ajutor?
Contactați-ne la hainesuperbe@gmail.com pentru întrebări legate de rambursări și returnări.